Forum Biznesu w Gazecie Prawnej przyznało urzędowi SREBRNE GODŁO QI 2011. Konkursowi patronują Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Polska Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Klub Polskie Forum ISO 9000.
– Staramy się stwarzać warunki do jak najlepszej obsługi klientów – mówi starosta Zygmunt Worsa. – Zostało stworzone Biuro Obsługi Klienta i klarowny sposób obsługi najbardziej obleganego wydziału komunikacji. Skracamy też do minimum czas oczekiwania na wydanie decyzji. Choć obowiązuje 30-dniowy termin, u nas został skrócony na czas 14-28 dni. Oczywiście trzeba wyłączyć te sprawy, które są uzależnione od instytucji zewnętrznych. W 2010 roku nie zanotowaliśmy ani jednego przekroczenia terminu.
W starostwie tylko w 2010 roku zostało wydanych ponad 35 tysięcy decyzji. Najwięcej, bo aż 32 tysiące w wydziale komunikacji.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?