Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Powiat: Petentów obsługują na medal

Redakcja
Starostwo Powiatowe w Świdnicy zostało nagrodzone za jakość obsługi klientów indywidualnych i firm.

Forum Biznesu w Gazecie Prawnej przyznało urzędowi SREBRNE GODŁO QI 2011. Konkursowi patronują Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Polska Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Klub Polskie Forum ISO 9000.
– Staramy się stwarzać warunki do jak najlepszej obsługi klientów – mówi starosta Zygmunt Worsa. – Zostało stworzone Biuro Obsługi Klienta i klarowny sposób obsługi najbardziej obleganego wydziału komunikacji. Skracamy też do minimum czas oczekiwania na wydanie decyzji. Choć obowiązuje 30-dniowy termin, u nas został skrócony na czas 14-28 dni. Oczywiście trzeba wyłączyć te sprawy, które są uzależnione od instytucji zewnętrznych. W 2010 roku nie zanotowaliśmy ani jednego przekroczenia terminu.
W starostwie tylko w 2010 roku zostało wydanych ponad 35 tysięcy decyzji. Najwięcej, bo aż 32 tysiące w wydziale komunikacji.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na swidnica.naszemiasto.pl Nasze Miasto