Po raz pierwszy złożona została inicjatywa na Sejm Dzieci i Młodzieży. Organizatorem całej akcji jest Stowarzyszenie Wolna Przedsiębiorczość ze Świdnicy, założyciel portalu www.znanenieznane.pl, którego głównym celem jest szybkie i bezproblemowe planowanie rodzinnych wycieczek. Właśnie rodzinne spędzanie czasu jest głównym wątkiem kampanii społecznej „Podróże kontra telewizor“, którą zorganizowało Stowarzyszenie.
– Chodziło nam w głównej mierze o to, aby nakreślić problem, jakim jest malejąca liczba czasu spędzana wspólnie przez rodziny. Z jednej strony pokazaliśmy więc
złą diagnozę, ale z drugiej od razu podsuwamy gotowe rozwiązanie, jakim niewiątpliwie są właśnie rodzinne wyjazdy, które najlepiej organizować w weekendy – mówi Justyna Wojciechowska, redaktor naczelna portalu znanenieznane.pl.
Kampania przygotowana przez Stowarzyszenie jest inicjatywą ustawodawczą z przymrużeniem oka na Sejm Dzieci i Młodzieży. W ramach inicjatywy zbierane są kolorowe odciski dłoni, jako znak poparcia dla nowych praw:
1. Prawo dziecka do soboty bez telewizora
2. Prawo dziecka do podróżowania z rodzicami w weekendy. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na jakość więzi i bliskości w rodzinie.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?