Ranking ocenia gotowość jednostek samorządu terytorialnego do obsługi inwestorów drogą elektroniczną. Badanie przeprowadzono w pierwszym kwartale tego roku. Studenci SGH w Warszawie sprawdzali, jak urzędy gminne z całego kraju kontaktują się z potencjalnymi inwestorami. W tym celu wcielili się w rolę tajemniczych klientów oceniając jakość kontaktu mailowego z urzędnikami odpowiedzialnymi za relacje z biznesem. Zespół badawczy także przyglądał się stronom internetowym urzędów w całej Polsce. Testowano czy mają one swoje wersje obcojęzyczne, ile trwa oczekiwanie na odpowiedź wysłaną mailem oraz czy jest ona kompletna. Urzędnikom zadawano szczegółowe pytania i analizowano odpowiedzi
- Ranking ten miał na celu wyłonienie samorządów charakteryzujących się ponadprzeciętną jakością obsługi interesantów. I spisaliśmy się tutaj na piątkę. Wielkie podziękowania należą się moim urzędnikom – osobom kompetentnym, wykształconym, z ogromną wiedzą i kulturą osobistą. Tworzymy wspaniały zespół pracowników, co zawsze podkreślam podczas spotkań z nimi – dodaje prezydent, Beata Moskal-Słaniewska.
Uroczyste rozdanie dyplomów odbyło się w czwartek, 11 maja w czasie konferencji "Forum Gmin na 5!" w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Nagrodę w imieniu miasta odebrał zastępca prezydenta, Marek Suwalski.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?