Plan przekroczony został z dużą nawiązką – sprzedaż była większa o 123 tysiące złotych. Wzrost został odnotowany w sprzedaży biletów miesięcznych oraz w przejazdach opłacanych w autobusie – o 66 tysięcy złotych więcej niż zakładano, z czego 57 tysięcy to opłaty dokonane przy użyciu kart zbliżeniowych w nowoczesnych, instalowanych w autobusach sukcesywnie od II półrocza 2018 roku biletomatach. Taki wzrost sprzedaży biletów – mówi Tomasz Kurzawa, prezes MPK Świdnica – zarówno miesięcznych jak i opłacanych w autobusach, jest efektem dobrego przyjęcia przez mieszkańców naszych inwestycji w tabor i nowoczesne technologie. To się po prostu opłaca, a efekt synergii powinien być jeszcze bardziej zauważalny. Styczeń potwierdził tą tezę: sprzedaż bezgotówkowa w autobusach osiągnęła po pierwszym miesiącu roku poziom 35% - kartami płatniczymi posłużyło się 12,5 tysiąca pasażerów MPK na kwotę nieco ponad 25 tysięcy złotych. Nieznacznie, o niecałe 2% w ubiegłym roku wzrosła liczba wystawionych kar za przejazd bez należnej opłaty.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?