Kobieta zgodnie z poleceniem, udała się do placówki bankowej i tam poprosiła o zlikwidowanie swojego konta oraz konta oszczędnościowego, a także lokaty i przelanie wszystkich środków - ponad 70 tys. zł - na nowo utworzone konto.
Z uwagi na szybką interwencję obsługi banku do przekazania pieniędzy oszustowi nie doszło, a sprawie dowiedzieli się prawdziwi policjanci, z Komisariatu w Strzegomiu, którzy podjęli w tej sprawie dalsze działania.
- Postawa pracowników banku zasługuje na słowa uznania i jest doskonałym przykładem na to, że współpraca pracowników banku z policjantami jest nieodzownym elementem w zwalczaniu tego typu przestępczości. Cel jest jeden - uczulić tych, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami, aby rozpoznali niebezpieczne sytuacje i w porę reagowali przerywając proces przekazywania pieniędzy oszustom oraz powiadamiali Policję - komentuje Magdalena Ząbek z Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?