Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Świdnica: Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Świdnicy wychodzi na przeciw klientom

Agnieszka Gryc
Wydział Komunikacji wychodzi na przeciw petentom
Wydział Komunikacji wychodzi na przeciw petentom Piotr Dębek
Od 18 lutego zwiększona została możliwość rezerwacji wizyty w wydziale komunikacji. Do tej pory internetowe wizyty w Wydziale Komunikacji odbywały się o pełnych godzinach. Teraz jest możliwość rezerwacji co pół godziny - informuje Piotr Dębek, rzecznik prasowy Starostwa Powiatowego w Świdnicy.

Od 16 listopada z tej usługi skorzystało prawie 200 osób. Widać wyraźnie, że taka opcja cieszy się coraz większym zainteresowaniem – mówi Sabina Cebula Dyrektor Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Świdnicy.
Przypominamy jeszcze raz instrukcję postępowania w przypadku rezerwacji terminu wizyty przez Internet.
Nie chcesz marnować czasu w kolejce? Umów się na wizytę przez Internet!

Aby to uczynić należy:
1. Wejść na stronę: www.powiat.swidnica.pl i odszukaj na dole strony ikonę:

2. W głównym menu określamy dzień i godzinę kiedy chcemy przyjść do urzędu oraz określamy rodzaj sprawy do załatwienia. Wprowadzamy także pozostałe wymagane przez system dane.
3. Na koniec otrzymacie Państwo potwierdzenie danych oraz specjalny kod, który zostanie przesłany również na podany adres e-mail.
4. W zarezerwowanym przez nas dniu należy przyjść 5-10 minut przed wyznaczona godziną, w biletomacie wpisać otrzymany kod, pobrać bilet i już się jest proszonym do danego stanowiska.


Sprawdź czy w urzędzie jest kolejka

Dla tych, którzy nie chcą ustalać konkretnego terminu wizyty starostwo przygotowała kolejne ułatwienie. Wchodząc na stronę internetową Powiatu Świdnickiego możemy sprawdzić liczbę osób oczekujących w kolejce w danej chwili. Wystarczy, że na stronie www.powiat.swidnica.pl odnajdziemy ikonę:

System automatycznie wyświetli nam aktualne obłożenie Wydziału Komunikacji i jego poszczególnych stanowisk- dodaje Sabina Cebula.

Po pierwsze: weź bilet!
Pamiętajmy. Bez względu na to, czy wizytę umówiliśmy wcześniej przez Internet czy przyszliśmy do urzędu nie robiąc tego wcześniej, w Wydziale Komunikacji od wielu lat funkcjonuje system kolejkowy na podstawie pobranych wcześniej biletów. Do tej pory urządzenie wydające bilety znajdowało się za drzwiami wydziału i nie wszyscy klienci o tym wiedzieli. Dlatego od 28 października ustawiony został nowy biletomat, usytuowany na II piętrze, przy windzie, obok pokoju 215. Na biletomacie wstępnie określamy sprawę, którą chcemy załatwić po czym odbieramy bilet, na którym widnieje numer. Po wszystkim czekamy aż na tablicy informacyjnej aż ukaże się „nasz” numer.
∗ ∗ ∗
Piotr Dębek

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na swidnica.naszemiasto.pl Nasze Miasto