Ankieta składa się z kilkunastu pytań, a jej wypełnienie nie zajmuje więcej niż 5 minut. Przygotowana ankieta jest w pełni anonimowa, nie jest wymagane podawanie żadnych danych osobowych ani kontaktowych.
Uczestnicy są proszeni między innymi o wskazanie najistotniejszych cech komunikacji autobusowej, wśród których wymieniona jest na przykład, punktualność, częstotliwość kursowania czy czytelność rozkładów jazdy oraz zaznaczenie takich atrybutów masowej komunikacji, które mogą zachęcić ankietowanego do korzystania z autobusów.
- Tworzymy przyszłość firmy – mówi Tomasz Kurzawa, prezes Zarządu MPK Świdnica sp. z o.o – ta ankieta będzie pomocna w wyłowieniu z najnowszych rozwiązań w autobusowej komunikacji publicznej takich, które będą najbardziej odpowiadać naszym klientom. Oprócz ankiety internetowej przeprowadzimy też wywiady telefoniczne oraz wyślemy ankieterów do autobusów i na przystanki. Wyniki poznamy i ogłosimy we wrześniu.
Wskazania i preferencje z ankiety będą jednym z elementów składowych przygotowywanego właśnie wniosku o dofinansowanie zakupu kilkunastu nowych autobusów. Ankieta dostępna jest pod adresem:
http://trako.com.pl/konsultacje-swidnica.html
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?